October 18, 2011

gloomy

gloomy day.
gloomy heart.
the sorrowness fill inside.

tak tau.
tak mengerti.
ape yg ada dlm hati.

aku sayu.
aku rindu.
aku hanya mampu berteleku.

Ya Allah.
Tuhan yang satu.
Hanya Kau yang tahu.

aku lemah.
aku x mampu.
aku hanyalah aku.


tak tau kenapa. dari semalam aku sayu.
aku rasa aku akan kehilangan sesuatu.
mungkin itu hanya perasaan.
atau hanya gangguan rasa hatiku.

syukur, Allah sentiasa ada denganku.
aku masih mampu buat tak tau.
mengukir senyuman yang kaku.
berlakon seperti tiada apa yang berlaku.

aku benar-benar buntu.
hanya ibu yang ku mahu.
kerana dia sentiasa tahu.
bila puterinya merasa syahdu.

cerita lalu datang di mindaku.
menghurai rasa rindu yang membeku.
aku mahu berhenti di saat lalu.
agar tak hilang apa yang jadi milikku.

Tuhanku, maafkan aku.
bila aku tak kuat seperti selalu.
aku hanya hambamu.
yang perlu Engkau ingatkan di setiap hari hidupku.

No comments:

Post a Comment